Achiziții
-
Perfecționează lanțul de aprovizionare și performanța inventarului folosind această aplicație care permite automatizarea fluxului pentru achiziții.
-
Aplicația folosește reguli de comandare în funcție de nivelul stocurilor, reguli logistice, comenzi de vânzări și comenzi de producție anticipate pentru a crea automat cereri de ofertă către furnizorii impliciți.
-
Dacă accepți o ofertă, aceasta se transformă în comandă de achiziție care generează o mișcare de stoc (NIR) și o factură a furnizorului care merge către contabilitate.
-
Actualizează automat listele de prețuri ale furnizorilor și disponibilitatea produselor, comunicând cu sistemul ERP al acestora.
-
Lansează licitații de cumpărare și asigură-te că alegi cea mai bună ofertă din cele primite.
-
Obține statistici privind achizițiile firmei tale, analizând rapoarte flexibile: întârzieri de livrare, reduceri primite, cantități achiziționate.
Stoc
-
Maximizează eficiența stocului folosind această aplicație care permite crearea, manuală sau automată, a mișcărilor de stoc.
-
Gestionează multiple depozite și multiple locații de stoc.
-
În sistemul inteligent de stoc cu inventariere dublă, nu există intrare, ieșire sau transformare a stocului, toate aceste concepe fiind reprezentate de ideea de mișcare de stoc între diverse locații (Clienți, Furnizori, Depozit Central, Depozit A, Depozit B).
-
Ține mai puțin stoc dar totodată evită lipsa unor produse prin reaprovizionare complet automatizată.
-
Recepția produselor în stoc se face cu ajutorul scanării codurilor de bare, actualizând astfel în timp real stocurile.
Proiect
-
Gestionarea proiectelor nu a fost niciodată mai rapidă, flexibilă și socială până la apariția aplicației Proiect.
-
Folosește o vizualizare simplă cu drag&drop pentru a administra sarcinile, grupându-le cu ușurință in stadiul corect.
-
Verifică planificarea și reprogramarea echipei tale pentru a respecta termenele limită.
-
Urmărește termenele limită și progresele proiectelor pentru a avea o imagine de ansamblu.
-
Creează etape personalizate pentru fiecare proiect pentru a grupa sarcinile cât mai precis.
-
Facilitează colaborarea angajaților prin adaugarea de note rapide, atașarea fișierelor la orice activitate/sarcină și prin comunicarea prin chat.
Pontaj
-
Urmărește orele lucrate de angajații tăi și analizează productivitatea fiecaruia.
-
Genereză automat fluturașe pentru salarizare.