OPERAȚIONALE

Achiziții

  • Perfecționează lanțul de aprovizionare și performanța inventarului folosind această aplicație care permite automatizarea fluxului pentru achiziții.

  • Aplicația folosește reguli de comandare în funcție de nivelul stocurilor, reguli logistice, comenzi de vânzări și comenzi de producție anticipate pentru a crea automat cereri de ofertă către furnizorii impliciți.

  • Dacă accepți o ofertă, aceasta se transformă în comandă de achiziție care generează o mișcare de stoc (NIR) și o factură a furnizorului care merge către contabilitate.

  • Actualizează automat listele de prețuri ale furnizorilor și disponibilitatea produselor, comunicând cu sistemul ERP al acestora.

  • Lansează licitații de cumpărare și asigură-te că alegi cea mai bună ofertă din cele primite.

  • Obține statistici privind achizițiile firmei tale, analizând rapoarte flexibile: întârzieri de livrare,  reduceri primite, cantități achiziționate.

Stoc

  • Maximizează eficiența stocului folosind această aplicație care permite crearea, manuală sau automată, a mișcărilor de stoc.

  • Gestionează multiple depozite și multiple locații de stoc.

  • În sistemul inteligent de stoc cu inventariere dublă, nu există intrare, ieșire sau transformare a  stocului, toate aceste concepe fiind reprezentate de ideea de mișcare de stoc între diverse locații (Clienți, Furnizori, Depozit Central, Depozit A, Depozit B).

  • Ține mai puțin stoc dar totodată evită lipsa unor produse prin reaprovizionare complet automatizată.

  • Recepția produselor în stoc se face cu ajutorul scanării codurilor de bare, actualizând astfel în timp real stocurile.

Proiect

  • Gestionarea proiectelor nu a fost niciodată mai rapidă, flexibilă și socială până la apariția aplicației Proiect.

  • Folosește o vizualizare simplă cu drag&drop pentru a administra sarcinile, grupându-le cu ușurință in stadiul corect.

  • Verifică planificarea și reprogramarea echipei tale pentru a respecta termenele limită.

  • Urmărește termenele limită și progresele proiectelor pentru a avea o imagine de ansamblu.

  • Creează etape personalizate pentru fiecare proiect pentru a grupa sarcinile cât mai precis.

  • Facilitează colaborarea angajaților prin adaugarea de note rapide, atașarea fișierelor la orice  activitate/sarcină și prin comunicarea prin chat.

Pontaj

  • Urmărește orele lucrate de angajații tăi și analizează productivitatea fiecaruia.

  • Genereză automat fluturașe pentru salarizare.