COMUNICARE

Chat

  • Generează facturi direct din comenzi de vânzare, comenzi de livrare sau contracte și gestionează facturile și plățile furnizorilor.

  • Trimite facturi cu un aspect profesional clienților pe email cu un simplu click.

  • Urmărește mișcările contului bancar și starea facturilor.

  • Creează note de credit și gestionează rambursările.

  • Dacă afacerea ta se desfășoară într-un grup de companii, utilizează reguli de multi-company (de exemplu, dacă compania A are nevoie de un produs pe care doar compania B îl aprovizionează, se va crea automat comanda de vânzare de la B la A și comanda de achiziție de la A la B)

  • Creează clienți noi introducând doar codul TVA (CUI) al companiei.

  • Sincronizează conturile bancare și obține în mod automat declarații.

  • Generează cu ușurință rapoarte financiare cum ar fi bilanțuri, balanțe, profit și pierdere.

  • Setează alerte pentru facturi care urmează să fie achitate pentru a evita penalizările.

Cheltuieli

  • Indiferent dacă este vorba de cheltuieli de călătorie, materiale de birou sau orice altă cheltuială a angajaților, le poți gestiona pe toate într-un singur loc.

  • Accesează toate chitanțele și cererile de cheltuieli din tabloul de bord și creează, validează sau refuză aceste cheltuieli.

  • Angajații pot atașa cu ușurință copii ale chitanțelor pentru a evita pierderea acestora.

  • Dacă ești manager al echipei tale, poți urmări ușor cheltuielile acesteia, asigurându-te că sunt în limita bugetului.