Chat
-
Generează facturi direct din comenzi de vânzare, comenzi de livrare sau contracte și gestionează facturile și plățile furnizorilor.
-
Trimite facturi cu un aspect profesional clienților pe email cu un simplu click.
-
Urmărește mișcările contului bancar și starea facturilor.
-
Creează note de credit și gestionează rambursările.
-
Dacă afacerea ta se desfășoară într-un grup de companii, utilizează reguli de multi-company (de exemplu, dacă compania A are nevoie de un produs pe care doar compania B îl aprovizionează, se va crea automat comanda de vânzare de la B la A și comanda de achiziție de la A la B)
-
Creează clienți noi introducând doar codul TVA (CUI) al companiei.
-
Sincronizează conturile bancare și obține în mod automat declarații.
-
Generează cu ușurință rapoarte financiare cum ar fi bilanțuri, balanțe, profit și pierdere.
-
Setează alerte pentru facturi care urmează să fie achitate pentru a evita penalizările.
Cheltuieli
-
Indiferent dacă este vorba de cheltuieli de călătorie, materiale de birou sau orice altă cheltuială a angajaților, le poți gestiona pe toate într-un singur loc.
-
Accesează toate chitanțele și cererile de cheltuieli din tabloul de bord și creează, validează sau refuză aceste cheltuieli.
-
Angajații pot atașa cu ușurință copii ale chitanțelor pentru a evita pierderea acestora.
-
Dacă ești manager al echipei tale, poți urmări ușor cheltuielile acesteia, asigurându-te că sunt în limita bugetului.